Thursday, February 26, 2015

[XCW]Spring gift on marketplace again!!!


Feeel the spring colors *looong creeepy inhale sound*
Im pretty sure this shadow gave me gray hairs (maybe even 50 shades of grays *giggles*).
Here is your new [marketplace] link
Enjoy!

Look Of The Day



Cant wait until spring comes with all its colors and aweseomness!!
So today ill wear soft cute spring colors just to get that pre-spring feeling ♥.


Shoppinglist:

Skin:
 -Glam Affair - Sia - Americal 03
Hair: +Spellbound+ Bramble // Blondes {WEAR}
Eyebrowns: [XCW] Eva Eyebrows
Eyemakeup: [XCW] Emma Soft (white) &  a shadow i dont have for sale.
Lipstick: Pink Acid Overly Transparent Lip Gloss & Teeth + TMP - Nude 
Jacket/Shirt: The Secret Store - Misha Oversized Coat - Powder
Pants: ISON - coated denim (black)
Shoes: fri. - Wendy.Boots (Midnight)

[XCW]Pauline - Out Now


Link to [Marketplace]

Yet another shadow, even tho the gift is still taken down (im working on it, even tho my booklovin ass dont wanna sit at home when the annually booksale is going on here).

It will hopefully(!!) be up again tonight, but im off coffe again ( got a heart problem so to much coffe make my hart go banans), so the wonderful creative coffekicks cant help me right now, buhuu...

Back to creativity!
Luv ♥
Alexandra



Wednesday, February 25, 2015

Spring freebie down for maintenance

I had to take the freebie down and change it, there was a part i wasn't to fond off, and even if its a freebie it needs to look its best.

But i kind of sort of messed stuff up by not saving the original files. I was moving back and forth from the bed and kitchen table and i dont have a battery in the laptop so yeah saved the important stuff (i thought) just not the one i had been working on (i have about  3-5 templates up all the time...so yeah....blond moment!!!

And what i have to do is actually re-draw the entire shadow...*sigh*

Anyways it will be up later this week :)
Im gonna release the other shadow instead, and oooh i found the lipstick so ill release that to :D (see im a mess).
Ciao for now
//Alexandra

Tuesday, February 24, 2015

No 21


Tp to [No 21]

[XCW] Update


mmmmkay so i was working on this eyeshadow yesturday,only took say 3½ hours to get the lines right, you got to hate the avatars wierd face lines...
Anyways, hopefully ill release it later tonight, still have to decide the colors and if i wanna remove anything or maybe make the eyeliner stronger (im a eyeliner person irl i look like a sick person w/o eyeliner).

This is a fairly neutral look coming from me since i absolutely love colors.
Which reminds me, i was trying out glasses earlier this week irl and asked the optician if she has any glasses in color, and she was all like "whaaat, you want colors, but, but, but most people want them in black or brown" and i was like naaah gimme the brightest shit you got, and i ended up getting kids glasses lol. 
Didn't buy them i need to search online for more colors, Sweden is not a good country when it comes to colors...we boring!!

Anyways the lips will be released once i get home, cause i can not find them on the templates on my laptop, so they are probably hidden in the depth of my external hd (yeyy NOT). 

Gaah i should be working on makeup and i have a lunch date with one of my friends, and im still laying here in my damn PJ's my hair is a mess and makeup, what is that?!?!

So ill be back tonight with some updates :D
Ciao sweeties

Monday, February 23, 2015

Look Of the Day


Yeah well someones been shopping at the Creepy Kawaii fair...^ ^
The entire look can be found there to be honest. 
The Fair will continue untill the 28th feb.
[Creepy Kawaii Fair]

Shoppinglist:

Skin: [PF] - Glitter Tears 
Hair: * PINK HUSTLER * hair * (candy set, PH 8066)
Dress: {VINCUE} ~ Koha+Dress - Gray

Small list this time...but adorable right?!?
I just love the Pink Fuel skin, i wonder which one she uses as base, cause i love it, and if i knew, id get it right away!!!!


[XCW] Spring Gift 2015





"Dra på trissor" as we would say in swedish!! 
Ive finally done something new, well i wont lie, i've been making stuff for myself during the last 2 years, i just been to lazy to actually upload it.
So there's actally plenty of makeup waiting to be photographed and uploaded during the upcoming days.


Can i get a yeeey!?!


Shoppinglist:
Skin: -Glam Affair - Ellie skin - FLF ( Asia & Jamaica ) (Not sure you can get this skin since it was on fifty linden friday)
Hair: * PINK HUSTLER * hair *  (PH 8066 Candy set)
Lashes: Mine, not for sale
Lipgloss: Pink Acid Overly Transparent Lip Gloss & Teeth + TMP - Nude (my fave, i wear it all the time, i even wear it on top of all the lipsticks)