Wednesday, October 27, 2010

For the Sweeds!

Its for the swedish people in SL and about the constant fighting between them!

Jag började skriva ett långt och ordkrångligt inlägg på engelska, men insåg rätt snabbt att det inte fungerade. Så jag tar det på svenska då det är riktat till er svenskar.
Jag hade en stund nu i dag så jag blogg surfade runt och läste dom senaste händelserna i den svenska Second Life och insåg rätt snabbt varför jag håller mig borta från dom!
Där står precis samma skit som förra året och året före det!

Och det slog mig att folk nog enbart skaffat bloggar för att öppet skrika ut sina "smutsiga" åsikter om andra öppet! Det känns sällan som om det kommer kärlek till andra avatarer utan det är jämt häxjakt och smutskasting på allt och alla!
Jag trodde detta var ett fritt land där ALLA har rätt till SINA EGNA ÅSIKTER utan att bli kastade på bålen! Så era 1600 talsfjantar som tror att häxor fortfarande finns så kan dra era gamla potatissäckar över er och sitta där och tryna!!!

Jag började faktiskt skriva hur mycket jag saknade svenskarna då jag insåg alla FINA händelser som hänt i sl som jag missat. Men ju mer jag började titta runt på bloggarna så insåg jag att där var bara skit!

Och att folk predikar över malmö simmarna ännu är fan skrämmande...Tycker ni seriöst att dom skattepengarna var värda att satsa på ett par skitsimmar??? Senast jag läste nyheterna så sköts 3 VERKLIGA personer i malmö av nån idiot som ränner runt med pistol och tycker invandrare ska dö...Kanske skulle skattepengarna satsats på nånting vettigt i sället!! Men neeej varför det Malmö simmarna var ju rena liiiiivet!!
En kille sköts utanför min sambos klasskompis fönster!! Fattar att psykvården/sjukvården/ Kriminalvården kanske skulle haft bättre stöd av dom pengarna än SL!!?!

Jag kommer aldrig med ens försöka leta mig till svenskar i SL igen för jag är så förbannat trött på dom bittra jävlarna som jämt och ständigt ska klaga på andra!!!

Skaffa er ett liv må gott sluta klaga för i helvete... Be varandra om förlåtelse kramas pussas hånglas gör va fan som helst bara förvandla det negativa skiten till nått positivt!!

-Wilder

3 comments:

  1. Så du tycker det är okey att folk försvinner på SL p.g.a uteslutandes metoden, förföljelse osv..???
    Herregud, jag gillar varken mobbing el dyl. vare sig på SL eller i RL!

    Vakna

    ReplyDelete
  2. Det jag ville förmedla var att jag är less på svenskar och deras klagande på varandra!


    Jag har inte sagt att jag tycker det är okej att mobba bort någon! Jag tycker inte det är okej att mobba nån alls!

    Ingen har nån som helst rätt att ranka ner på en annan människa vare sig det är i verkligheten eller i virtuella världar!

    Det är därför jag skriver ett sånt här inlägg!
    Jag är trött på allt negativt som svenskarna tillför med sitt konstanta vuxenmobbande!

    Jag har tagit avstånd från sånt pga en tidigare händelse! och håller inte på med skitsnack längre!

    Jag riktar detta åt dom som behöver sluta upp med bråkandet!

    ReplyDelete
  3. Jag använde ordet häxa och häxjakt eftersom det är Halloween tider!
    Jag syftar inte på andras inlägg där en viss person kallas för häxa upprepade gånger!
    Och jag skrev inte det här blogginlägget pga dom händelserna utan för att jag under alla mina år som slspelare aldrig vart vidare förtjust i svenskarna just pga dramat!
    Och när jag idag läste en drös med bloggar så blev jag påmind hur jag faktiskt känner!

    Jag bryr faktiskt mig inte om folk som kommer och går i sl jag bryr mig om att folk behandlas med den respekt dom förtjänar!

    Sorry om jag låter som en (haha) bitter svensk, men jag känner bara att jag blir så himla nedstämd av allt negativt :(

    ReplyDelete