Saturday, October 3, 2009

Fy Fabian så intressant!

Hittade en inlägg på SLUniverse idag som verkligen intresserade mig [LÄNK] (till inlägget).

Alltså jag älskr statistik och detta var bara för bra.
Det är statistk på raporter till LL från 7 juni 2007 tills hon skrev inlägget som var 25 september 2009.

Bland annat:
Distrbing the peace 2640st
Sexual Harassment 310st (mindre än vad jag kunnat tro faktiskt, men bra att siffran ändå är så pass låg på 2 år)
Missing Real Life Information 184 ( asså vadå på riktigt?!?)

Ytterst få tonåringar som fårr smisk på fingarna men där är kanske ett tiotal i fler olika kategorier.
Får jag reda på minderåriga så ryker dom direkt!!

Ajaa kan inte sitta och zappa in en massa, det är bättre ni går och kollar själva, ruggigt intressant om jag får säga det själv :) så kör kommer [Länken] igen


Se och njut på all underbar info!
Och om nån bryter reglerna så ska det anmälsar på direkten, inte vänta det gör inte saken bättre.

Hittar ni saker som ni känner igen från en annan affär så ska ni först kolla upp att det är samma sak, genom att kanske ta en bild på båda objecten. Och sen kontakta ägaren till den stulna saken/sakerna, lägg gärna med bilderna och en slurl till destionationen i det notecardet du skickar, så dom själva kan avgöra om det är samma produkt. Tro mig dom uppskattar det verkligen!!

-Wilder

No comments:

Post a Comment