Thursday, October 1, 2009

Sculpty möbler!

Tyvärr är det i 9 fall av 10 dyrare med sculpt möbler, för dom giriga grisarna tycker att dom arbetat så hårt att skapa något så vackert.
Men jag tycker giriget inte hör hemma i sl, utan vill dom dela med sig av sina kreationer så borde dom göra saker billigare. Det handlar om kvantitet inte kvalitet enligt mig.

Men det finns dom icke giriga som faktiskt vill sälja mer och tjäna mer pga mer i försäljning (kan man göra texten jobbig att läsa så bör man) och dom eldsjälarna är guld värda. För det går att få tag på helt sjukligt snygga sculpt möbler som tar bara 1-2 prims för under 100L$

Ska se om jag kna hitta några fynd på www.XstreetSL.com.

Bokhylla för 45L$:

Den hittas här [LÄNK]

Säng för endast 55L$:

Den hittas här [LÄNK]

Bord och stolar för 55L$:

Den hittas här [LÄNK]

Lampa för 45L$:

Den hittas här [LÄNK]

Ett helt freckin möbelset för 50L$:

Det hittas här [LÄNK]

Ett rosa & lila set för 30L$:

Och det hittas här[LÄNK]

Fåtölj för 25L$:

Den hittar du här [LÄNK]

Som ni ser finns det massvis av enerösa människor som nästan ger bort sina kreationer, så man ska va på hugget och passa på så fort man får chansen att inhandla lite kvalitet's produkter, för du vet aldrig när du behöver dom.

Ock känner du att du inte längre vill ha dina saker, så pågår det autktioner i varenda ett hörn av sl. För nån månad sen fick jag sälja ungefär 85% av mina gamla sl möbler som stog och samlade damm i mitt inventory. Yeey tänkte jag för jag tjänade en stor summa...som jag dessvärre slösade på andras gamla junk som dom ville bli av med, haha :)

Ut och shoppa mer er nu soffpotäter, och glöm inte att besöka alla mässor och hunts som pågår för en massa gratis goodies!!

-Wilder

No comments:

Post a Comment