Monday, October 26, 2009

Gratis!!

Fri.day måste vara en av dom mest rosade affärerna just nu. Nästan alla känner till affären och deras varor. Men jag måste erkänna det själv, att aldrig har jag sett så många välgjorda varor till ett så bra pris.
Dom har det mesta i affären, all i från kläder, poser, hår och accessoarer (finns det nån som inte har ett fri.day hår?!?)

Änyway vad jag ville uppmärksamma var att jag just ögade igenom deras blogg och fann till min stora glädje ett gratis bälte. Så nu tycker jag att alla ni som kan spela, genast ska åka och hämta ett bälte för min skull!!



Åååh jag kan så se mig själv i det röda/rosa, dom skulle matcha mina nya röda stövlar helt perfekt. *Ynk yyyynk* Det är tårar av desperation mina vänner, Desperation..

Tp Till [Fri.Day]

No comments:

Post a Comment