Wednesday, November 4, 2009

Cupcake 50L Skins

Jag slirade in dit av helt fel anledning och till min stora glädje (som vanligt) så var där rea på utvalda skins :D
Så jag öppnade börsen som besatt och stödde lite mynt omkring mig.

Just ja en liten notis, Store Carden ger det dubbla man betalar, så jag tanka på med 400L och fick 800L, *jeeeehaaaw*

Här kommer lite bilder på mina ljuva inköp:




Skins på bilden :
1.*CUPCAKES - Gift Bag 11
2.*CUPCAKES - Limited Edition Daydream Skin - Violet Love
3.*CUPCAKES - Daydream - Honey - Eminence
4.*CUPCAKES - Gift Bag 7
5.*CUPCAKES - Daydream - Wheat - Omega
6.*CUPCAKES - Seduction - Copper - Dark Love
7.*CUPCAKES - Daydream - Honey - Spellbound
8.*CUPCAKES - Daydream - Honey - Mortar


(Korktavlorna är 1. KB* FREE GIFT! Drag & Drop Cork Board - bakrund & 2. ( ACgirl )CORK BOARD C )

Så en taxi till [Cupcake]

No comments:

Post a Comment