Thursday, November 5, 2009

Destination: Wolf Mountain Ski Resort

[TAXI]
Okej jag hade hoppats att mitt gamla skidställe hade vart kvar, men ikke. Så jag letade upp ett annat place och rotade fram och dammade av ett par gamla skidor.

Mycket trevligt att ta sig en uppfriskande skidtur!

Lite bilder:





Det var lite knepigt att hitta upp till själva skidbanan när man damp ner vid landningspunkten, så jag fixade såklart att Tp'n går direkt till toppen på skidbacken!

I övrigt var den här simmen lite småtrist och jag är allergisk mot partiklar och noobbyggen, så jag tycker inte att den är underbar eller ens ett dugg intressant att gå runt på. Men alla tycker vi olika, och bra är väl det.

Men för den skidsugne fanns det många olika backar att välja på och det är huvudsaken!
Så skida lungt och bryt inga ben!

[TAXI] Till Toppen av berget

-Wilder

No comments:

Post a Comment