Monday, November 2, 2009

Dagens inlägg

Holaa!

bilder, djuva djuva bilder...

Börjar med mitt Jumpsuit fynd jag gjorde, okej inte ett pengamässigt fynd men ett fynd för mig personligen.



Shoppinglist:
Skin: :: DUTCH TOUCH :: ::CleO:: Caramel - FATPack - Lavender Fr
Hair/Hår: [Aden] Sarah (DarkBrown)
Lashes/Ögonfransar: *FTL* Eyelashes - C01 Natural
Shirt/Skjorta: {Gisaci} Cambridge - Aufren White wBlack
Jumpsuit: [Pink] The Builder Jumpsuit - grape
Shoes/Skor: J's LOOSEFIT BOOTS Black


Sen vidare till ett plagg jag visste jag ville ha, nämligen {ZAARA} kjolen jag suktade efter innan [LÄNK].



Underbara kjol




Shoppinglist:
Skin: :: DUTCH TOUCH :: ::CleO:: Caramel - FATPack - SmokeyRed Fr
Hair/Hår: Maitreya Dylan - Sandy Blond
Lashes/Ögonfransar: *FTL* Eyelashes - C01 Natural
Shirt/Tröja: [Pink] Bella Camicetta - black
Skirt/Kjol: Zaara : Larin Skirt *wine*
Leggings/Stumpbyxor: Zaara : Nishar leggings *dirty black*
Shoes/Skor: Maitreya Group Gift Black (Gick att få ett storpack bas pumps för ett tag sen, vet inte om dom finns att få mera, men ni kan alltid testa, man går med i gruppen (inte subscribo) så ska man kunna hämta dom därifrån.)

Mmm fashion finds, jag älskar kläder :D

-Wilder

No comments:

Post a Comment