Thursday, September 24, 2009

Dollarbie från Dcny

Älskar det nya subscribo systemet som gör att man automatiskt får erbjudanden stup i kvarten från olika designers (om man vart där och klickat så man är med i subscribo gruppen vill säga, och jag har vart e flitig klickare nu när jag ska hem till min döda dator igen. Jag vill inte gå miste om nått)

Just var det DCNY som skickade ett notecard med ett LM till den ljuva höstjackan för endast 1L$. Gratis är så gott att jag jag kunde äta det varje dag!

Shoppinglist:
Skin::: DUTCH TOUCH :: ::CleO:: Caramel - FATPack - Orange Fr
Hair/Hår:(Armidi Hair) The Pasadena Girl V - Brunette Collection - Chocolat
Lashes:[LeLutka]-PHOTOSHOOT-lashes
Pants/Byxor:Armidi Limited - A001 Jeans [Regular Classic]
Shoes/Skor:* ETD Shoes: Sasha Boots (Cranberry)


No comments:

Post a Comment