Sunday, September 20, 2009

Gatcha Gatcha Festival

Gatcha Gatcha Festivalen varar mellan Sept. 18 – Oct. 31. Jag har personligen inte uppmärksammat den eftersom jag inte spelat praktiskt taget nått alls dom senaste månaderna.

Men nu är jag här i Cioccolata. Och här väller över av Gatcha's (En Gatscha är som en sån manskin man betalar så får man en pryl, ni vet, som tuggummi automater fast med prulz).

Till allas glädje är sakerna i automaterna transfer vänliga så får du 2 av någonting så kan du ge bort det till en vän, eller varför inte byta mot nått som vännen har dubletter av :)

Jag upplever just nu ev virtuell orgasm, och vet inte var jag ska börja, det står automater överallt och vet inte vilken jag ska hugga tänderna i först :D
*yeeehaa* som jag skulle skrikit om jag var en cowboy, men jag förbli tyst för att inte störa omgivningen. Man vill ju inte framstå som en överekshalterad pothead (som att inte det händer dagligen ändå)



Detta är vad jag möttes av när jag landade.


Nu gäller det bara att hitta något som ser vettigt ut att betala för...
Aah krafs, vad mer kan man behöva en lame ass söndag än lite djuvligt krafs?
Ohboy!!




Fick ett par sproilans nya örhängen...Måste säga att för att vara ett örhänge med en sko så är dom riktigt söta. Inte hade man kunnat tro att en lite sculptysko kunnat vara så söt, men ack så fel jag hade. FÖr 10L kan detta örhänge bli ditt!

Ja ni ska ju inte tro att det stannade där...inhandlade ett par till och fick ett nytt par örhängen som var röda..oooh det är kärlek de!
okej dags att dra vidare.

Gjorda många fynd på vägen, vad sägs om lite svampar XD. Vem har inte nytta av virkade små soppsvampar?!? Jag måste då säga att för en 10L är det värt att inhandla dom, men för mig som drar längs Sl mörka gator under dom sena timmarna, finns det ingen nytta för dom.
Hade det vart för ett år sen så man fortfarande levde med sin 6 rimmar rika sambo så hade det vart nått att placera ut. Men ikke numera...Kommer berätta mer om den historien om hur vi blev lurade på x antal 10000kr av en Christin Beck (som förövrigt är en karl i verkligheten, men som han blånekar...DORK!!)


Efter en och annan crash och nån minuts vila emellanåt, kravlade jag mig in likt en "vägrar att dö mördare i en film" för att verkligen släpa mig runt hela området med automater (finns en nedre våning oxå nämligen). Och när det är som att gå i en blandning av kåda och sirap så går det inte undan direkt.


Okej här är mina fynd :D


Och så en close up!



Shoppinglist:
(men nu måste ni tänka på att man inte alltid får samma saker, utan det kommer olika eller samma sak varje gång man handlar, så det är lite att köpa grisen i säcken)

Svamparna i bakrunden:mushroomA Blue+whitechocolate, mushroomB Green, mushroomB Pink
Stolarna:Le*o+o Retro Bar Stool-7(no pose) &Le*o+o Retro Bar Stool-8(no pose)
Väskan:::C'est la vie !:: granny bag (purple star)
Jätte Pez & Pez i munnen: [KUE!] PAZ candy container: Maus -float & PAZ candy container: KUMA -mouth-
Örhängen:[TF*] Gatcha Syrup Cherry
Halsband:[PF] Bottle Charm Necklace (Bl Heart/Or Bow)
Top:!Ohmai : Lippin Denim Tunic CREME WASH
Tights:Gbberish** Amelie Tights (Dandelion Pink)

Okej liiite mera stuff :D


Shoppinglist:
Bakelse på huvudet:Le*o+o cake hat03
Sked i munnen:Le*o+o okashi-Fork02
Linne:oyakin*cami*sea&pinkSET
Cardigan:::C'est la vie !:: color cardigan (rose)
Halsband:[PF] Bottle Charm Necklace (Bl Heart/Or Bow)
Pose:Gbberish** Starlet Poses (starlet pose 07)

No comments:

Post a Comment