Wednesday, September 23, 2009

Fall's It or Shit

Skor! Bara jag tänker ordet 'SKOR' så reser sig håren på mina armar, inte för att jag ogillar om dom, utan för jag fullkomligt avgudar skor, verkliga som virtuella.
Och jag måste säga det att hittar jag ett par ritkigt snygga skor så står armhåren som ett gäng praktstånd!
Mmmm kaffe, sex och skor, livets mening!!


Falls IT (eller måsten)

Alla simmar borde kosta på sig ett par snygga sculpty skor, jag säger då det primskor borde brännas på bål och speciellt om dom dessutom har bling effekt!! HUJJJ!
Maitreya som är guds gåva till alla kvinnor i sl (på alla sätt, för dom har allt) är det perfetka stället att hitta 'to die for shoes' på.
Shiny Things har oxå en massa trevliga skor att festa loss på. Dom här bootsen blev jag lite förälskad i, för dom är helt normala, inga skyhöga klackar utan bara regular boots...moi ♥!

(comfty boots från Shiny things)



Falls SHIT (bleeeeh)

'motherukking prim shoes with bling' Gudars så jag avskyr dom!! urk!
jag tänker inte ens säga vart dom är inhandlade för ingen ska köpa dom INGEN!!

No comments:

Post a Comment