Sunday, September 20, 2009

Jevelery Fair 2009

OKej jag orkade, jag gjorde som en tvättäkta finne och piskade mig själv med lite björkris och sen var det off to the fair.

Det började med att jag och 37 andra galna kärringar trängdes för att övervinna laggen och hinna först till alla åtråvärda smycken!
Hmm, första jag gör är att tappa bort mig och inte hitta in till smyckena...Gosh vilken nöt jag är!!

Det bästa med mässorna är alla gratis saker (som oftast tyvärr är skitfula), men man kan ändå glädjas åt dom! Många gånger går mycket av pengarna till välgörenhet, vilket känns bra.

Orsaken för mig att jag är på mässan är för smyckes trenden i sl går ju efter verklighetens trender, så det är oerhört kul att se vad som är 'the sheit' just nu.
I spelet bär jag sällan smycken för jag tycker att många inte kan leva upp till kravet på att göra riktigt snygga saker.
Tro mig fula metall texturer och bling effeckten e nåt jag gärna ser i folks sopkorgar annat än på dom.

okej här kommer lite bilder från spektaklet:
Laggy
(Ja vad var det jag sa)


Kraftika
Iced
Alienbear
Zaara
Uzuri
Elate
Addict
NSD
Mandala
Mandala
Mandala
ccd
Donna flora
noir lily

No comments:

Post a Comment