Wednesday, September 30, 2009

Profileslivesl

Varför det är så kul att hänga med sl karaktärer även utanför sl.

Jo för att misserabla jag som ännu slits i stycken innombords för jag missar alla bra mässor i sl just nu behöver min dagliga dos av sl.

Man kan chatta och bli kompis coh stämma träffar med nya vänner.
Men bäst av allt är att man kan öga på alla irl bilder på folk, me likie!!
Okej kanske alla inte är i sina 20's som i spelet, kanske inte heller har dom där välsvarvade bruna inoljade låren som i spelet, heller inte dom välpumpade bröstmusklerna som i spelet....
Men det är människorna bakom avatarerna och sånt gillar vi. Anonymitet är spännande men i längden lite tråkigt.

Så skaffa ett konto och gå dit och glo själv.
Jag heter pimpim men söker du på Alexandra Wilder så borde jag dyka upp.
Jag har just kommit tillbaka till Pls för jag blev terrorierad av en gammal skata. SÅ jag har lite short om folk att prata med :C

här kommer en länk till sidan http://www.profileslive.com/

Ha det så kul

-Wilder

ps vill ni se mer roliga irl bider så finns den här gruppen på flickr Behind your Avatar - Real people from Secondlife

No comments:

Post a Comment