Tuesday, September 22, 2009

Me ♥ Abyss

Jag har alltid tyckt om Abyss (eller ja jag gillade dom tills deras manliga skin blev en landsplåga i Sl. Har du inte sett dom så har du fanemig inte träffat nån mannlig avatar i sl, för dom finns att köpa eller i gratis variant (ja tyvärr))

Men alltså orsaken till att jag skriver om dom nu är min kärlek till dom färdiga avatarerna. Fan så snygga dom är. Men jag skulle aldrig köpa dom, utan istället kommer jag hit och kikar på dom då och då :P

Aria 51:


Hon är en skönhet utan dess like. Jag har bokstavligen en liten lady crush på den här avataren. För 1499L$ skulle hon kunna bli min. Men jag låter det förbli en dröm och stirrar mig blind på henne i affären istället! :)

Marionette Dolls:



Dom kostar 2499L$, men dom kommer med en större uppsättning kläder än Aria51. Minst lika snygga dom.
Men som sagt en lite för stor summa att lägga på en outfit, men visst vill man byta stil så är det ju billigt. För allt ingår i priset, shape, skin, lashes, hair, clothes & attatchments, ja det är inte kattskit det!!

-Wilder

No comments:

Post a Comment