Saturday, September 19, 2009

Forever Sweden

På nytt försöker nån bygga en svensk sim. Äntligen verkar det dock som att dom verkligen tänkt efter. Simmen erbjuder lite av varje som inte är utspritt på en miljard olika simmar utan finns nerklämnt på 2 simmar (visst för mycket prims på en sim vet vi ju alla att skapar en horribel lagg som ingen vill uppleva).
Men jag som är kräsen som få tycker om den här simmen och det ska dom faktiskt ha + i kanten för.
Men som sagt jag tror på den här platsen, och jag hoppas verkligen den blir en mötesplats för alla svenskar och andra nationaliteter!!

Lite bilder och såklart en taxi


Här är utsikten över den andra, just nu tomma simmen


En ruggigt ful bild jag lyckades ta över själva hamnen (men seriöst orka redigera bilderna....)


såhär jävla glad är min AV att den här simmen finns

No comments:

Post a Comment