Sunday, September 20, 2009

Orka!?!

Ska jag verkligen orka med ett till inlägg idag om Jewelry Fair 2009?!?


Men vet ni ibland måste man offra sig. Efter x antal besök till stora mässor så har jag lärt mig att några attatchments är inte välkomna eftersom ju mer primdelar du bär dessto laggigare blir miljön runt om kring dig.
Och tänkt dig då att där redan är 130st olika affärer med smycken in knökade på 2 simmar...Jeesuz, jag kommer bli ihjäl laggad, eller rent av förvandlas till prim mjöl!

Så därför är det bäst att stippa av sig så mycket det bara går! Okay lets get naked!
Okej inte bokstavligen men man behöver inte ha nån form av plagg på varje önskad del.
Okej tog tillomed av mig min vigselring, det mina vänner har inte hänt sen jag satte på den för nått/några år sen (inte lätt att komma ihåg sånt, min manliga sida kommer nämligen inte ihåg datum :S, tro mig jag får onda ögat hela tiden...)

No comments:

Post a Comment